در حال بارگذاری ...

کسب سه جایزه توسط هنرمندان خوزستانی در اشکواره ملی حسینی مازندران

نمایش خیابانی «به نام پدر»، کار هنرمندان اهوازی، از ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران، یک لوح تقدیر و سه جایزه دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «به نام پدر»، کاری از گروه تئاتر آئین مردم اهواز به نویسندگی وکارگردانی مصطفی بوعذار، به‌عنوان تنها اثر خوزستانی در میان هفت اثر منتخب شرکت کننده در ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران با اجرایی موفق در حضور هیئت داوران، توانست رتبه دوم موسیقی توسط ایمان سلیح، رتبه سوم بازیگری زن توسط معصومه عموری و رتبه سوم بازیگری مرد توسط غلامرضا جوکار را به خود اختصاص دهد و لوح تقدیر خود را از معاون رئیس‌جمهور دریافت کند.

در این نمایش، احمد خدری، معصومه عموری، غلامرضا جوکار، مهین گلگیری، داود علیدادی و زهرا طهماسبی به عنوان بازیگر ایفای نقش کردند و عباس شجیرات و مرتضی بوعذار به‌عنوان نوازنده حضور داشتند.

در این دوره از اشکواره ملی حسینی، حدود ۳۳۰۰ اثر در شش بخش شعر، تئاتر خیابانی، عکس، رسانه، کودک و نوجوان، داستان کوتاه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

ششمین اشکواره ملی حسینی در بخش‌های مختلف هنری توسط موسسه آل‌طاها، اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی مازندران، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل و ایزد شهر و سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و هنری با موضوع امام حسین (ع) و مدافعان حرم از ۱۶ تا ۲۸ شهریور 1402 برگزار شد .




مطالب مرتبط

نظرات کاربران