در حال بارگذاری ...
توسط هنرمندان موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران انجام شد

اجرای پرده‌خوانی و نقالی در مرز چذابه

چندین برنامه پرده‌خوانی و نقالی به همت موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران، در موکب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در مرز چذابه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، هنرمندان موسسه هنری نغمه نمایش گستر باران، چندین برنامه پرده‌خوانی و نقالی را به مناسبت اربعین، از 8 تا 12 شهریورماه 1402 در مرز چذابه اجرا کردند.

هنرمندان این موسسه با سرپرستی و کارگردانی مهدی صفی‌آبادی، پرده‌های عشق را جهت تبیین مسیر حرکت امام حسین (ع) و یارانش، با همراهی عروسک‌های ساخت این موسسه، در محل موکب اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به نمایش درآوردند .

حسن موگویی، متین موگویی، مهسا قاسمی، مریم قاسمی، زهرا جابری، سیده‌مریم سیدنور، زینب پیرمرادی، مهدی صفی‌آبادی، سیدمنصور ناصری، امیرحسین عبده‌‌پور، امین لطفیان، فرخ قاسمی، ساجده سورای، اتابک انوری و سیاوش طیب‌طاهر، بازیگران این اجراها بودند.




مطالب مرتبط

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران