در حال بارگذاری ...
در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور؛

«مادر» در موزه جنگ خرمشهر روایت شد

در آخرین روز از همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، نمایش «مادر» در موزه جنگ خرمشهر اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش «مادر» به نویسندگی و کارگردانی فاطمه پارسافرد از استان تهران منتخب حضور در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرای باشکوه در یادمان شهدای هویزه، به موزه جنگ خرمشهر رسید.

«مادر» با هنرنمایی هنرمندان تهرانی پس از دو نوبت اجرا در یادمان هویزه طبق برنامه ریزی انجام شده، در موزه جنگ خرمشهر به عنوان آخرین نمایش اجرا شده در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور باشکوه کاروان های راهیان نور پذیرای زائرین مناطق عملیاتی شد.

در نمایش خیابانی «مادر» مسعود کردی و سهیل افتخاری به عنوان بازیگر حضور داشتند و مسعود کردی (دستیار کارگردان) و سحر گیو (طراح فضا) بود.

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور هنرمندان استان های گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان و خوزستان از ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان های دفاع مقدس خوزستان با دبیری مصطفی بوعذار و به همت ستاد مرکزی راهیان نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران