در حال بارگذاری ...
در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور؛

آذری ها «حکایت راسخ» را در کنار «نهر خین» روایت کردند

آذری ها «حکایت راسخ» را در کنار «نهر خین» برای کاروان های راهیان نور روایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش خیابانی «حکایت راسخ» به نویسندگی ابوالفضل اجاق پور محمودی و کارگردانی علی مونس خواه از استان آذربایجان شرقی منتخب حضور در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور پس از اجرا در یادمان شهدای دانشجو هویزه به یادمان «نهرخین» رسید.

«حکایت راسخ» با بهره گیری از شیوه اجرای تئاتر محیطی پیش از این در یادمان شهدای هویزه با استقبال عموم مخاطبان و کاروان های راهیان نور اجرا شده بود.

این نمایش با بازی حمید حیدری، علی اصغر مونس خواه اجرا شد.

یابر عوامل نمایش «حکایت راسخ» عبارتند از: حمید حمیدی (مشاور کارگردان)، فرشید جعفری (دستیار کارگردان)، ابوالفضل اجاق پورمحمودی (طراح فضا و لباس)، حامد کوه کمری (موسیقی) و حسن رستمی (طراح پوستر).

در خلاصه نمایش آمده؛ بزرگداشتی برای دو شهید گرفته میشود که مجسمه آنها وسط بزرگداشت زنده می شوند و داستان شهادت خود را بازگو می کنند..

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور هنرمندان استان های گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان و خوزستان از ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان های دفاع مقدس خوزستان با دبیری مصطفی بوعذار و به همت ستاد مرکزی راهیان نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران