در حال بارگذاری ...
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین رونمایی از پوستر «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» که با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان روز دوشنبه 14 اسفندماه 1402 در قرارگاه مشترک راهیان نور معراج شهدای اهواز رونمایی شد راهیان نور را در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس دانشت.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و افزود: این موضوع موجب می‌ شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

مجید منادی با تاکید بر تقویت برنامه‌ های فرهنگی و هنری گفت: جان دوباره‌ ای به حرکت عظیم فرهنگی دمیده شده است و امیدواریم در حرکت‌ های فرهنگی تاثیر بگذارد.

وی راهیان‌ نور را افتخاری برای مردم خوزستان دانست و ادامه داد: همه‌ ساله از اسفند ماه میزبان این حرکت عظیم و جریان عمیق و فرهنگی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد ابراز امیدواری کرد: امید است که بتوانیم علاوه بر میزبانی، از این بستر عظیم فرهنگی نیز در زمینه مسائل فرهنگی و اعتقادی به خوبی بهره ‌مند شویم.

ششمین دوره این همایش با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۱۵ تا 20 اسفندماه  ۱۴۰۲ به دبیری مصطفی بوعذار با حضور 11 گروه نمایشی از سراسر کشور همزمان در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود که آئین افتتاحیه آن در یادمان شهدای فتح‌ المبین شهرستان شوش برگزار می گردد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران