در حال بارگذاری ...
با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور انجام شد؛

رونمایی از پوستر «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» در اهواز

در آستانه برگزاری «ششمین همایش ملی تئاتعر خیابانی راهیان نور» از پوستر این رویداد نمایشی در معراج شهدای اهواز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، آیین رونمایی از پوستر «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» در قرارگاه مشترک راهیان نور جنوب کشور با حضور دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان خوزستان، معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد و جمعی از هنرمندان و ‌گروه های نمایشی سراسر کشور شهر دوشنبه 14 اسفندماه 1402 در قرارگاه مشترک راهیان نور معراج شهدای اهواز برگزار شد.

«ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی در موضوع راهیان نور است.

ششمین دوره این همایش با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۱۵ تا 20 اسفندماه  ۱۴۰۲ به دبیری مصطفی بوعذار با حضور 11 گروه نمایشی از سراسر کشور همزمان در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران