در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور؛

دبیر «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» منصوب شد

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» را به عنوان دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، سرهنگ پاسدار روح اله حسین زاده با صدور حکمی «مصطفی بوعذار» هنرمند تئاتر خوزستان را به عنوان «دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» منصوب کرد.

بوعذار از فعالان تئاتر کشور است که مدیریت رویدادهای ملی فرهنگی و هنری را در کارنامه خود دارد.

وی، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و رئیس انجمن تئاتر شاهد اهواز است که برای ششمین بار در این رویداد به عنوان دبیر و مجری طرح برگزاری این رویداد ملی معرفی می شود.

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با هدف تبیین مفاهیم مقاومت و دفاع مقدس و رونق بخشی به جریان عظیم و مردمی راهیان نور به عنوان تنها رویداد ملی نمایشی در موضوع راهیان نور است.

ششمین دوره این همایش با مشارکت ستاد مرکزی راهیان نور، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری خوزستان، انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ۱۵ تا 20 اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور 11 گروه تئاتر خیابانی کشور همزمان در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران