در حال بارگذاری ...
با میزبانی بندر ماهشهر

5 نمایش در سوگواره استانی تئاتر خیابانی امتداد عاشورا اجرا خواهند شد

نمایش‌های خیابانی «مشایه»، «خاک ره»، «نقطه صفر»، «سه» و «گذرگاه یوسف»، در نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابانی امتداد عاشورا در بندرماهشهر اجرا خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابانی امتداد عاشورا، با حضور پنج گروه نمایشی در روزهای 22 و 23 شهریور 1402 در بندرماهشهر برگزار خواهد شد.

برپایه جدول اجرایی منتشر شده، روز چهارشنبه 22 شهریور، نمایش خیابانی «مشایه» به کارگردانی پژمان محراب‌پور و آمنه پورحسینی از خرمشهر از ساعت 18 در میدان امام و ساعت 19 روبه‌روی فرهنگسرای فردوسی و از ساعت 20 در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد داشت.

نمایش خیابانی «خاک ره» به کارگردانی آرش رضایی از بندر امام خمینی (ره) از ساعت 18:30 در میدان امام و ساعت 19:30 روبه‌روی فرهنگسرای فردوسی و از ساعت 20:30 در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد شد.

نمایش خیابانی «نقطه صفر» به کارگردانی محمد جوهری از بندر ماهشهر از ساعت 19 در میدان امام، ساعت 20 روبه‌روی فرهنگسرای فردوسی و از ساعت 21 در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد شد.

در دومین روز نخستین سوگواره استانی تئاتر خیابان امتداد عاشورا، روز پنج‌شنبه 23 شهریور 1402، نمایش خیابانی «سه» به کارگردانی پدرام مصفا از بهبهان از ساعت 18 در میدان امام، ساعت 19 روبه‌روی فرهنگسرای فردوسی و از ساعت 20 در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد داشت.

نمایش خیابانی «گذرگاه یوسف» به کارگردانی محمد حبیبی از بندر ماهشهر، از ساعت 18:30 در میدان امام، ساعت 19:30 روبه‌روی فرهنگسرای فردوسی و از ساعت 20:30 در میدان امام حسین (ع) اجرا خواهد شد.

آیین اختتامیه نخستین سوگواره استانی تئاتر میدانی امتداد عاشورا هم روز پنجشنبه 30 شهریور 1402 برگزار خواهد شد.

نخستین سوگواره استانی تئاتر میدانی امتداد عاشورا، توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بندرماهشهر، سازمان بسیج هنرمندان استان خوزستان، کانون بسیج هنرمندان ماهشهر، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و شورای اسلامی و شهرداری ماهشهر برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران
همزمان با جشن باشکوه 22 بهمن و با حضور مدیرکل هنرهای نمایشی کنار مرزنشینان غیور ایران

درخشش نماینده تئاتر بندرماهشهر در جشنواره تئاتر مرزداران

نمایش صحنه ای «جا مانده» از بندرماهشهر استان خوزستان موفق به کسب 9 عنوان برتر دومین جشنواره تئاتر مرزداران در بیله سوار اردبیل شد.

|

نظرات کاربران