در حال بارگذاری ...
با حکم شهرام نوشیر

علی قاضی مسئول کانون تئاتر خیابانی خوزستان شد

کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان همزمان با استان‌های دیگر آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، شهرام نوشیر مدیر کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور، علی قاضی را به عنوان مسئول کانون تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی خوزستان معرفی کرد.

نسخه الکترونیک احکام برای مسؤولان تئاتر خیابانی ارسال شده و در اولین فرصت در مراسمی رسمی اصل احکام ارایه می‌شود.

سیاست اجرایی کانون تخصصی تئاتر خیابانی کشور مبتنی بر تمرکززدایی و مشارکت کانون‌های تئاتر خیابانی استان‌ها و مناطق آزاد کشور است. به همین منظور سازوکاری تعریف‌ شده تا به شکلی منظم و هدفمند مسؤولان کانون از توانمندی افراد فعال این حوزه در شهرستان‌ها بهره‌مند شوند.

علی قاضی، نویسنده و کارگردان تئاتر اهل مسجدسلیمان است که عمده فعالیت او در زمینه تئاتر خیابانی است. نمایش‌های «بازِندَک» (اجرا در بخش خیابانی هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی)، «لال بهیگ» (اجرا در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی در محوطه تئاتر شهر تهران)، «کَل کوسه» (اجرا در هجدهمین جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی)، «عروس باران» (اجرا در خش خیابانی جشنواره تئاتر فجر)، «بهیگ هارونک» (اجرا در مرحله اول بخش خیابانی چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر) و «عروس چاه» (اجرا در بخش آیینی و سنتی خیابان تئاتر ایران) از جمله کارهای او است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران