در حال بارگذاری ...

تقدیر از هنرمند خوزستانی در جشنواره تئاتر صاحبدلان

از صطفی بوعذار هنرمند تئاتر خوزستان، در دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان تقدیر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان مصطفی بوعذار کارگردان اجرای نمایش‌های خیابانی در ایام اربعین در استان‌های کشور در بخش کارگردانی در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین المللی تئاتر صاحبدلان مورد تقدیر قرار گرفت.

آیین پایانی دوازدهمین دوره سراسری و اولین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در قزوین برگزار شد.

مصطفی بوعذار متولد ۱۳۶۱ (بهبهان) نویسنده، کارگردان، بازیگر تئاتر خوزستانی و دارای تحصیلات در رشته کاردانی اصلاح و تربیت و کارشناس مدیریت فرهنگی است.

نمایش‌های زاغ‌های شب، ما می‌خندیم اما، و غربتت را هیچ شعری نسرود، پرسشنامه مکافات، درخت پا بر جای عشق، حسنک کجایی؟، بچه‌های زهرا، خط خون، زنبورهای طلایی، عروس فلسطین و بعد از جنگ از جمله نمایش‌هایی هستند که به کارگردانی او روی صحنه رفته‌اند.

این هنرمند در همایش بزرگ تئاتر اهواز، جشنواره‌ نمایشنامه‌نویسی ایثار و جشنواره ملی تئاتر مقاومت نیز تجلیل، منتخب و تقدیر شده است.

همچنین حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در پیامی موفقیت این هنرمند را در جشنواره تئاتر صاحبدلان تبریک گفت.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران