در حال بارگذاری ...
اجراهای نمایشی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان؛

اجرای نمایش خیابانی «من یک بازیگرم» در شوشتر

نمایش خیابانی «من یک بازیگرم» به کارگردانی مصطفی اتابک در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شوشتر اجرا شد.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش خیابانی «من یا بازیگرم» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی اتابک بر اساس طرحی از پژمان شاهوردی در قالب اجراهای عمومی رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از 4 تا 8 خردادماه 1400 ساعت 21 در محوطه باز تالار فرهنگ شوشتر در حال اجراست.

در این نمایش خیابانی عباس سقازاده، مهدی محمدنسب، مرتضی حبیبی شوشتری، امین هادیزاده و احمد ملکی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش «من یک بازیگرم» عبارتند از: بهناز طاهری نیا (منشی و مسئول صحنه)، هومان هادی زاده (دستیار کارگردان و طراح پوستر و بروشور)، رضا عسکری (ایده لباس) و مولود انصاری (روابط عمومی).

نمایش داستان سیاه که برای خرج سرطان بچه خود به دل کوچه و بازار می زند که در یکی از کوچه ها به مشکل بر می خورد را روایت می کند.

نمایش «من یک بازیگرم» توسط دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تولید و در رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان اجرا می شود.

 

رپرتوار تئاتر خیابانی استان خوزستان یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به دبیری ساسان شکوریان از 4 تا 8 خردادماه 1400 با حضور 13 گروه نمایشی به طور هم زمان در 10 شهرستان استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران