در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر نوشین

«قصه باغ زالزالک» در رامهرمز روایت می‌شود

نمایش «قصه باغ زالزالک» به کارگردانی زهره عباس‌زاده در تالار هنر رامهرمز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «قصه باغ زالزالک» به نویسندگی داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی زهره عباس زاده کاری از گروه تئاتر نوشین از 1 الی 12 شهریورماه 1396 هر شب در دو سانس 20 و 22 در تالار هنر رامهرمز به روی صحنه خواهد رفت.  

زهره عباس زاده کارگردان اثر در خصوص قصه این نمایش عنوان کرد: قصه باغ زالزالک از دسته نمایش‌های تخت حوضی است، که فضای اجتماعی دارد و در آن مسایل اجتماعی از سوی شخصیت سیاه داستان به صورت طنز بیان می‌شود.  

عباس زاده افزود: این نمایش دارای فضایی شاد و با چاشنی موسیقی سنتی زنده با استفاده از دف، تمبک، تار و سه تار است که همان  گونه که گفته شد در قالب نمایشی تخت حوضی اجراء می‌شود.  

او با اشاره به بازیگران این تئاتر گفت: زهره و زهرا شریفی، آرمیتا تنهایی، زهره عباس‌زاده، زهرا شریفی، آذین طلاوری، زهرا علیپوری، امیر امیرجانی، علی کاظمی، سوگند بینافر، زهرا سروستانی، مهرآیین روشن، فاطمه نوروزی، ستاره شیوا، آناهید هرمزی، مهدیس موحد، مانیا عباس‌زاده، سارینا همتی، محمدمهدی ممبینی، علیرضا داوودی، احسان آبشنگ، یوسف افشار، مهزیار باغدار و ابوالفضل بخشی در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.  

سایر عوامل نمایش «قصه باغ زالزالک» عبارتند از: ایمان مرادی و مجتبی سامانی (دستیاران کارگردان)، سیدفاطمه حسینی و ملیکا امیرجانی (منشی صحنه)، امیر مشتاقی (مدیر برنامه‌ریزی)، آیدا تنهایی (مدیر صحنه)، علی منصوری (تار و کمانچه)، شهریار جعفری و پیام نجفی (دف و تمبک)، و میعاد امیری (آوا).

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «قصه باغ زالزالک» توسط گروه تئاتر نوشین با همکاری دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز تهیه و تولید شده است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران