در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر اکسین

«شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» در رامهرمز به صحنه رفت

نمایش طنز و موزیکال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی قدکساز کاری از گروه تئاتر اکسین در رامهرمز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش طنز شاد و موزیکال «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کاری از گروه تئاتر اکسین از تاریخ 2 الی 13 مردادماه 1396 طی دو سانس 20 و 22 در تالار هنر رامهرمز به روی صحنه است.

در این نمایش شاد رضا کمایی، هادی شاکری، علی مالکی، رحیم حقیقی، سامن صفری و پریسا حسین‌زاده به عنوان بازیگر حضور دارند و در آن به معضلات خانواده‌ها و ناهنجاری‌های اجتماع می‌پردازند.

علی محمدیان (سرپرست و مدیر تالار)، راحیل موسوی (منشی صحنه)، مهرداد شوقی(تصویر بردار)، دانیال سرکاکی(نور)، سعید بیگدلی و محمد خمیسی (تدارکات)، و ایوب غریبی (موسیقی و صدابردار) عوامل پشت صحنه نمایش «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را تشکیل می‌دهند.

 این نمایش کاری از گروه اکسین وابسته به دفتر انجمن هنرهای نمایشی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران