در حال بارگذاری ...
همایون قنواتی دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر:

جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر بین المللی می شود

دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح از تخصیص اعتبارات ازسوی سازمان منطقه آزاد اروند برای فراهم ساختن زمینه حضور گروه های هنری خارج از کشور و بین المللی کردن این جشنواره خبر داد.

به گزارش «تئاتر خوزستان»،  همایون قنواتی چهارشنبه شب در آئین اختتامیه بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در مجتمع فرهنگی خلیج فارس خرمشهر اظهار کرد: با قول مساعد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند، اعتباری مناسبی برای تعمیر و تجهیز فضای های نمایشی درسطح منطقه آزاد فراهم شده است.

وی افزود: با عملی شدن این امر امکانات برای اجرای نمایش های صحنه ای، شرایط برگزاری جشنواره با حضور گروه های خارجی و برگزاری آن به صورت بین المللی فراهم می شود.

دبیر بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح در ادامه به ارسال آثار از ۲۸  استان به دبیرخانه این جشنواره اشاره کرد و افزود: آثار ارسالی در دو بخش صحنه ای و میدانی ارزیابی شد و توسط دو تیم داوری برجسته است قضاوت شد تا برترنی ها انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در مرحله بازبینی آثار و قضاوت آنها مشخص شد  فرزندان این خطه توانایی های بسیاری دارند و قادرند جشنواره معتبر در سطح ملی را به خوبی برگزار کنند.

قنواتی، برگزاری این جشنواره را عاملی در فراهم ساختن زمینه خلق خاطراتی شیرین از رقابت در جایی ویژه خواند و این رقابت ها که توام با دوستی و مهر بود خاطرات خوبی را در شهری عزیز که همه ایران آن را شهر خود می دانند خلق کرد.

بیستمین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری همایون قنواتی از 10 الی 14 تیرماه در خرمشهر برگزار گردید.
 




مطالب مرتبط

نظرات کاربران