در حال بارگذاری ...
اثر تازه گروه تئاتر ویر

اجرای نمایش «در این زنجیریان» در تالار خورشید اندیمشک

نمایش «در این زنجیریان » به نویسندگی و کارگردانی بهروز وفایی کاری از گروه تئاتر ویر در تالار خورشید شهرستان اندیمشک به روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «تئاتر خوزستان» این نمایش از تاریخ 20 الی 25 تیرماه 1395 از ساعت 30/21 در سالن اصلی تالار خورشید شهرستان اندیمشک به روی صحنه خواهد رفت.

بهروز وفایی کارگردان نمایش در گفت و گو با سایت «تئاتر خوزستان» اعلام کرد: ما هنرمندان گروه تئاتر ویر با توجه به قدرت و عظمت هنر نمایش و با توجه به مشکل اساسی اعتیاد در خانواده ها، تلاش کردیم با زبان نمایش کمی از دردهای خانواده این بیماران عزیز را بر صحنه ی تئاتر نشان دهیم و با این نمایش در بخشی از فرهنگ سازی در مورد بلای خانمان سوز اعتیاد که خانواده های بسیاری را در کشور به ورطه نابودی کشانده شریک باشیم.

در نمایش «در این زنجیریان» جواد رزاقی، الناز صادقی، ابوذر قلاوند، حسین مشکی، آرش کرم الهی، پگاه بافکار، زهرا امیر شکاری ، عسل و ایلیا وفایی و بهروز وفایی به عنوان بازیگر حضور دارند.

 عوامل این نمایش عبارتند از: علی خادم سرپرست گروه، ابوذر قلاوند دستیار کارگردان، رضا جعفرپور موسیقی، وحید داوود وند و بهمن وفایی طراح صحنه، اکرم اسدی طراح لباس و مریم الهایی نورپرداز.
 




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران