در حال بارگذاری ...

حضور نمایش «تکه های سنگین سرب» در جشنواره ملی فتح خرمشهر

نمایش «تکه های سنگین سرب» نوشته و با کارگردانی ایوب آقاخانی که به زندگی شهید چمران می پردازد، برای اجرا در بخش میهمان به نوزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت- فتح خرمشهر دعوت شد.

به گزارش «سایت تئاتر خوزستان» ایوب آقاخانی کارگردان نمایش تکه های سنگی سرب اعلام کرد: به دعوت آقای مسافرآستانه دبیر نوزدهمین جشنواره تئاتر ملی مقاومت- فتح خرمشهر نمایش تکه های سنگین سرب در بخش میهمان این جشنواره اجرا می شود.

او افزود: نمایش بدون هیچ تغییری در این جشنواره اجرا خواهد شد و به احتمال زیاد بیش از دو اجرا خواهد داشت. با توجه به این که آخرین اجرای این نمایش در جشنواره تئاتر فجر بوده باید از اواخر هفته جاری تمرینات گروه برای اجرای مجدد این نمایش آغاز شود.

نمایش تکه‌های سنگین سرب به بخش‌هایی از زندگی شهید دکتر مصطفی چمران و چگونگی آشنایی‌ او با همسر لبنانی‌اش «غاده جابر» و کشمکش او میان انتخاب زندگی شخصی، بحران لبنان و نیز جنگ ایران و عراق می‌پردازد.

پیام دهکردی و عارفه لک، بازیگران نمایش تکه های سنگین سرب هستند و دیگر عوامل تازه ترین اثر گروه تئاتر پوشه نیز عبارتند از: آنکیدو دارش، آهنگساز و طراح جلوه‌های صوتی؛ الهام صالحی، طراح چهره‌پردازی؛ کیوان معتمدی، طراحی نور؛ ارسلان آقاخانی طراح پوستر و بروشور؛ لادن سیدکنعانی ، طراح صحنه و لباس؛ نورالدین حیدری ماهر ، مدیر تولید و برنامه‌ریز پروژه؛ وحید لک.

آقاخانی که در سال گذشته بخشی از تمرکز کار خود را بر روی اجرای چندین نمایش با محوریت شهدا گذاشت، از روی صحنه رفتن نمایش تکه های سنگی سرب در سایر شهرهای ایران خبر داد. اما هنوز زمان و مکان دقیق این اجرا مشخص نشده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران