در حال بارگذاری ...
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور:

اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های هنری

سردار بهمن کارگر؛ رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کشور به تماشای نمایش‌های اجرا شده در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور نشست.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در یادمان شلمچه به تماشای نمایش های خیابانی اجرا شده در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور نشست.

همزمان با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور در یادمان شلمچه نمایش خیابانی «زیر خاکی» به کارگردانی احمد طاهریان پور اجرا شد.

 همچنین پس از اجرای نمایش، مصطفی بوعذار دبیر ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور گزارشی از روند برگزاری این رویداد در یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان ارائه داد.

در این دیدار ایمان یاراحمدی فرمانده قرارگاه راهیان نور جنوب، که سردار کارگر را همراهی می کرد،به جزئیات برگزاری این همایش ملی  پرداخت.

نمایش «زیر خاکی» روایتی از مادران به انتظار نشسته شهدای غواص است که به شیوه خلاقانه با استفاده از عناصر بومی و موسیقی جنوبی در دو نوبت امروز در یادمان شلمچه پذیرای کاروان‌های راهیان نور بود.

 سردار بهمن کارگر ضمن تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد، بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب‌های هنری تاکید کرد.

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور با حضور هنرمندان استان های گیلان، لرستان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران، همدان و خوزستان از ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در یادمان های دفاع مقدس خوزستان با دبیری مصطفی بوعذار و به همت ستاد مرکزی راهیان نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران