در حال بارگذاری ...

درخشش هنرمندان خوزستانی در جشنواره تئاتر شبستان

دو هنرمند تئاتر خوزستان موفق شدند رتبه های برتر بخش نمایشنامه نویسی نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان را کسب کنند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان که از ۱۳ اسفند 1402 به میزبانی چندین مسجد در تهران آغاز شده بود، عصر جمعه ۱۸ اسفند 1402 با برپایی آیین پایانی در سالن اصلی تئاتر شهر و با معرفی برگزیدگان، به کار خود پایان داد که در این مراسم دو نمایشنامه نویس خوزستانی موفق به کسب رتبه های برتر جشنواره شدند.

آیین پایانی نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان، با حضور محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، حجت‌الاسلام کمال خداداده (رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور) و اهالی هنرهای نمایشی، برگزار شد.

برگزیدگان بخش نمایشنامه نویسی بخش مهر (خواهران) اولین جشنواره ملی شبستان به شرح ذیل اعلام شد:

تقدیر: حسین ذوالفقاری نمایشنامه نویس خرمشهری برای نمایشنامه «انواء» موفق به دریافت لوح تقدیر بخش نمایشنامه نویسی شد.

برگزیده: سیدمحمدعلی موسوی نمایشنامه نویس اهوازی برای نمایشنامه «خسوف عشق» موفق به دریافت تندیس جشنواره و دیپلم افتخار بخش نمایشنامه نویسی شد.

لازم به ذکر است نمایش «انواء» به کارگردانی سحر محسنی از استان مازندران شهرستان ساری در این جشنواره شرکت کرد و نمایش «خسوف عشق» به کارگردانی ام البنین حیدری از استان اصفهان شهر کاشان در نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان شرکت کرد و موفق به کسب عناوین برتر جشنواره و جایزه ویژه هیئت داوران شد.




مطالب مرتبط

هم زمان با برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر 42

نمایشنامه نویس خوزستانی تقدیر بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر را گرفت
هم زمان با برگزاری آئین افتتاحیه جشنواره تئاتر 42

نمایشنامه نویس خوزستانی تقدیر بخش نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر فجر را گرفت

در آیین گشایش چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، برگزیدگان بخش «نمایشنامه نویسی» معرفی شدند و نمایشنامه نویس خوزستانی موفق به کسب رتبه تقدیر این بخش شد.

|

نظرات کاربران