در حال بارگذاری ...
در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور؛

اجرای «هفت سین دلتنگی» در یادمان دهلاویه

نمایش خیابانی «هفت سین دلتنگی» کاری از هنرمندان تئاتر خوزستانی در یادمان دهلاویه با استقبال خوب مخاطبان اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، نمایش خیابانی «هفت سین دلتنگی» به کارگردانی داود علیدادی از استان خوزستان منتخب حضور در «ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» روز چهارشنبه 16 اسفندماه 1402 در یادمان شهید چمران دهلاویه اجرا شد.

«هفت سین دلتنگی» با بهره گیری از شیوه اجرایی مناسب با هنرنمایی هنرمندان استان خوزستان پس از اجرا در یادمان هویزه و استقبال عموم مخاطبان در یادمان شهید چمران دهلاویه اجرا شد.

این نمایش حکایت مادر شهیدی است که درنظر دارد سفره هفت سین خود را در راهیان نور پهن کند که خاطرات فرزندش را به یاد می آورد.

«هفت سین دلتنگی» با بازی احمد خدری، مهناز حبیبی، زیبا ستوده فرد، فاطمه شریفی و کاظم بنی تمیم اجرا شد و مصطفی مرادیان و ایرج قل رومزی عوامل نمایش هستند.

«ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور» از ۱۵ لغایت ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به همت ستادمرکزی راهیان نور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با دبیری مصطفی بوعذار با حضور 11 اثر نمایشی از استان های همدان، لرستان، گیلان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران و خوزستان در سطح یادمان های دفاع مقدس خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران