در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرمندان افتخار آفرین در جشنواره تئاتر فجر

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی افتخار آفرینی جمعی از هنرمندان خوزستانی در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پی افتخار آفرینی جمعی از هنرمندان خوزستانی در چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

هنر نمایش با تاریخچه دیرینه خویش، در اعصار مختلف، رسالت خود را به درستی و به نحو احسنت به انجام رسانیده و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری هنر تئاتر را نمایش دهنده ظریف­ ترین و لمس­ نکردنی­ ترین احساسات و عواطف بشری بیان می فرمایند.

بدینوسیله بر خود لازم می دانیم ضمن تقدیر از همه تلاشگران عرصه هنرهای نمایشی و هنرمندان گرانقدر استان که برای نمایش ارزش های والای انسانی در تئاتر تلاش نموده و از ابتدای بازبینی جشنواره تئاتر استان خوزستان و پس از آن در جشنواره منطقه‌ای و جشنواره بین المللی حضور داشته و کسب مقام نمودند تقدیر نموده و تبریک صمیمانه خود را از هنرمندان مقام آور در جشنواره بین المللی فجر آقایان حشمت الله قاسمی، رسول حق جو، مصطفی بوعذار، بهنام کاوه، امجد جلالی و میلاد هارونی اعلام نماییم .

مجید منادی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران