در حال بارگذاری ...
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان انجام شد؛

رونمایی از پوستر «دومین جشنواره تئاتر مونودرام» در ایذه

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از پوستر «دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام» در ایذه رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، پوستر دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام ایذه با حضور مجید منادی مدیر کگل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مهدی درویش رئیس اداره هنری اداره کل، عبدالرضا باغ شیرین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه و جمعی از مسئولین شهری و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر ایذه رونمایی شد.

در این مراسم مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بر برگزاری با کیفیت این جشنواره به عنوان یکی از رویدادهای مهم در حوزه هنرهای نمایشی استان خوزستان تاکید کرد.

دومین جشنواره استانی تئاتر مونودرام (تک نفره) استان خوزستان در شهرستان ایذه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فرمانداری شهرستان ایذه، حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه، انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و انجمن هنرهای نمایشی شهرستان ایذه بهمن ماه 1402 برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

استاندار خوزستان: جشنواره فیلم تئاتر ایران، فرصتی برای معرفی فرهنگ صلح‌دوستی ایرانیان به جهانیان است

علی‌اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان، با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم تئاتر ایران، این رویداد را فرصت تجربه‌اندوزی برای جامعه هنرهای نمایشی و معرفی فرهنگ صلح و دوستی مردم کشورمان به جهانیان دانست.

|

نظرات کاربران