در حال بارگذاری ...

گروه‌های نمایشی شهرستان اندیمشک تقدیر شدند

همزمان با شب میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از گروه های نمایشی شهرستان اندیمشک تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، به منظورتکریم گروه های نمایشی اندیمشک که این روزها فعالیت چشم گیری در سطح شهرستان، استان و ملی دارند با حضور حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان اندیمشک و محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان از این گروه های نمایشی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

 در این مراسم از «گروه تئاتر اری ترین» به سرپرستی مهدی آشوغ که با نمایش «اول شخص مفرد» پس از برگزیده شدن در سی و پنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان و بیست و هشتمین جشنواره منطقه ای پارس در شیراز توانست به چهل و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر راه پیدا کند به همراه سایر گروه های نمایشی اندیشمک با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

شهرستان اندیمشک ۸ گروه نمایشی قعال دارد که طی چند سال اخیر فعالیت خوب و قابل توجه ای داشته اند.

این  مراسم تقدیر در قبل از اجرای نمایش «دردسرهای شملو ۲» به کارگردانی سیدمحمد آرتند برگزار شد و پس مراسم تقدیر، مردم به تماشای این نمایش کمدی نشستند.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران