در حال بارگذاری ...

پیام مدیرکل ارشاد خوزستان در پی درخشش هنرمندان تئاتر استان در جشنواره منطقه‌ای

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در پی درخشش بی‌نظیر هنرمندان تئاتر استان در بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر منطقه‌ای کشور، پیام تبریکی را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، درخشش هنرمندان تئاتر خوزستان در جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس در شیراز و راهیابی نمایش‌های «اول شخص مفرد» از اندیمشک و «سایلنت هملت، سایلنت» از اهواز جهت حضور در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«برگزاری مجدد جشنواره‌های منطقه‌ای تئاتر فجر، موجب رونق تئاتر در استان‌های کشور شده و نشانه اهمیت و جایگاه ویژه‌ای است که اداره‌کل هنرهای نمایشی به تئاتر در استان‌ها دارد.
انتخاب دو اثر نمایشی این استان در جشنواره منطقه‌ای و درخشش در کسب عناوین برتر کلیه بخش‌های جشنواره، موجب سربلندی و مباهات برای جامعه‌ فرهنگ و هنر و هنرمندان استان خوزستان است.
صمیمانه این موفقیت‌ چشمگیر را که در سایه تلاش‌های صادقانه هنرمندان استان و گروه‌های نمایشی میسر شده است، به جامعه فرهنگی و هنری خوزستان، به‌ویژه هنرمندان، اصحاب هنر، گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده از استان در این جشنواره و عوامل اجرایی نمایش‌های راه یافته تبریک و تهنیت می‌گویم. امیدواریم تا با همدلی و همراهی اهالی فرهنگ و هنر، گام‌های مؤثری در جهت تعالی هنر استان خوزستان برداریم.»

در جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس در شیراز، سه گروه نمایش صحنه‌ای و سه گروه نمایش خیابانی منتخب سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کردند که موفق شدند ۱۶ جایزه و لوح تقدیر را در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی کسب کنند.




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران