در حال بارگذاری ...

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مجتمع سینمایی دزفول

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون هنری و سینمایی از مجتمع سینمایی دزفول بازدید و از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات آن آشنا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به همراه سیدامین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل و کارشناسان هنری و اداری اداره کل و همراهی عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 از مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول بازدید و از نزدیک با این مجموعه، تالارهای نمایشی و پلاتو و سایر بخش‌های مجتمع و ظرفیت ها و مشکلات آن آشنا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جهت حمایت از هنرمندان و راه اندازی مجدد مجتمع سینمایی دزفول با عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت و گو کرد و راه‌کاریی را برای برطرف کردن مشکلات این مجتمع ارائه داد.

مجید منادی با توجه برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول و همچنین ظرفیت‌های هنری و سابقه فرهنگی شهرستان دزفول، قول مساعدت و پیگیری مشکلات مجتمع سینمایی را برای هنرمندان این شهرستان داد .

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول، از زیباترین سازه‌های ایرانی، بعد از جنگ تحمیلی است که از چهار بخش متمایز تشکیل شده است.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران