در حال بارگذاری ...

بازدید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از مجتمع سینمایی دزفول

مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاون هنری و سینمایی از مجتمع سینمایی دزفول بازدید و از نزدیک با ظرفیت ها و مشکلات آن آشنا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان به همراه سیدامین سپهریان معاون هنری و سینمایی اداره کل و کارشناسان هنری و اداری اداره کل و همراهی عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول روز چهارشنبه 26 مهرماه 1402 از مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول بازدید و از نزدیک با این مجموعه، تالارهای نمایشی و پلاتو و سایر بخش‌های مجتمع و ظرفیت ها و مشکلات آن آشنا شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در جهت حمایت از هنرمندان و راه اندازی مجدد مجتمع سینمایی دزفول با عبدالحمید صادق جولا سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت و گو کرد و راه‌کاریی را برای برطرف کردن مشکلات این مجتمع ارائه داد.

مجید منادی با توجه برگزاری پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول و همچنین ظرفیت‌های هنری و سابقه فرهنگی شهرستان دزفول، قول مساعدت و پیگیری مشکلات مجتمع سینمایی را برای هنرمندان این شهرستان داد .

مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول، از زیباترین سازه‌های ایرانی، بعد از جنگ تحمیلی است که از چهار بخش متمایز تشکیل شده است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران