در حال بارگذاری ...
طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان

دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شد

با حکم مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالحمید صادق جولا، دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، طی حکمی از سوی مجید منادی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عبدالحمید صادق جولا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول به عنوان دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای عبدالحمید صادق جولا

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول

نظر به تجارب مفید و ارزشمند جناب عالی در عرصه‌های فرهنگی و هنری، به موجب این ابلاغ شما را به عنوان «دبیر پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول» منصوب می‌نمایم.

امید است با بهره گرفتن از تجربه‌های گران سنگ هنرمندان استان و کشور شاهد برگزاری باشکوه این رویداد آنگونه که در شأن خوزستان و دزفول قهرمان است باشیم.»

 

«پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول» با شعار «حال خوش کودکی، فصل خوش زندگی » در آبان ماه 1402 به دبیری عبدالحمید صادق جولا در شهرستان دزفول برگزار می‌شود.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران