در حال بارگذاری ...

«به نام پدر» خوزستانی در ششمین اشکواره ملی حسینی مازندران

نمایش خیابانی «به نام پدر» کاری از گروه تئاتر آیین مردم اهواز به عنوان تنها اثر خوزستانی به ششمین اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی به میزبانی استان مازندران راه یافت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان طبق اعلام دبیرخانه اشکواره ملی فرهنگی و هنری حسینی، پس از ارزیابی آثار نمایشی ارسالی از سراسر کشور با تاکید بر کیفیت نمایشی و محتوای مرتبط با موضوعات، تعداد ۷ نمایش جهت شرکت در ششمین اشکواره ملی حسینی معرفی شدند که نمایش خیابانی «به نام پدر» کاری از گروه تئاتر آیین مردم اهواز در میان این آثار حضور دارد.

نمایش خیابانی «به نام پدر» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار، به عنوان تنها اثر خوزستانی در میان آثار منتخب این رویداد ملی است.
ششمین اشکواره ملی حسینی در شهرستان آمل در بخش‌های تئاتر خیابانی، رسانه، عکس، شعر، کودک و نوجوان و داستان کوتاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، فرمانداری ویژه آمل، شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل و سایر دستگاه ها و نهادهای فرهنگی و هنری استان مازندران و شهرستان آمل با موضوع امام حسین (ع) و مدافعان حرم از ۱۶ لغایت ۲۸ شهریورماه 1402 برگزار می شود.

نمایش «به نام پدر» طبق برنامه ریزی به عمل آمده در دو نوبت پذیرایی مخاطبان مازندرانی خواهد بود.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران