در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر باران

اجرای نمایش کمدی «رویای شُ» در شوشتر

نمایش کمدی «رویای شُ» توسط گروه تئاتر باران در تالار فرهنگ شوشتر به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش کمدی «رویای شُ» به نویسندگی حسین نجف زاده، محمود نجف زاده و سیدحبیب موسوی و سرپرستی و کارگردانی حسین نجف زاده کاری از گروه تئاتر باران از 5 الی 23 تیرماه 1402 ساعت 21:30 در تالار فرهنگ شهرستان شوشتر به روی صحنه رفت.

در این نمایش کمدی حسین نجف زاده، محمود نجف زاده، سیدحبیب موسوی، احمد نجوایی، کریم حمدی، محمد قنبری و زینب الیاسی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

علاقمندان جهت تهیه بلیط این نمایش می توانند به بخش تئاتر سایت اینترنتی ایران تیک به آدرس www.irantiv.com مراحعه نموده و برای رزرو بلیط در واتس آپ و ایتا به شماره همراه 09166093110 پیام داده و برای مراجعه حضوری سه ساعت قبل از شروع نمایش به گیشه تالار فرهنگ مراجعه نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره همراه 09021129273 تماس حاصل نمایند.

سایر عوامل نمایش «رویای شُ» عبارتند از: رضا هلیلی (طراح و اجرای دکور)، حسین بری (نور و موسیقی) و مصطفی ذاکر (طراح پوستر).

نمایش کمدی «رویای شُ» گروه تئاتر باران، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر، انجمن هنرهای نمایشی شوشتر و کانون بسیج هنرمندان شوشتر تولید و به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران