در حال بارگذاری ...
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان:

تئاتر ِ شوشتر روزهای پر کاری را سپری می‌کند

تئاتر شوشتر با آماده شدن چهار نمایش در آستانه‌ی جشنواره‌ی تئاتر خوزستان، روزهای پر کاری را سپری می‌کند.

به گزارش تئاتر خوزستان، علی بهرامی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: شوشتر روزهای پر کار خود را در حوزه تئاتر پشت سر می گذارد .

وی افزود: نمایش «خودریزی» با موضوع اجتماعی به کارگردانی علی باورصاد پس از اجرای عمومی آماده ی بازبینی در سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستان است .

همچنین نمایش «ساطور» به کارگردانی هاشم مهری در هفته ی پیش رو به روی صحنه خواهد رفت و آماده ی بازبینی هیئت انتخاب سی و چهارمین جشنواره تئاتر استان خوزستانخواهد بود .

بهرامی در ادامه گفت: نمایش دیگری با موضوع مادران شهید به کارگردانی مصطفی اتابک به نام «ماضی بعید» نیز در این هفته آماده ی بازبینی در سی و چهارمین جشنواره استان خوزستان است و مقرر شد پس از جشنواره اجرای عمومی داشته باشد .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: نمایش «بدریه» نیز با موضوع دفاع مقدس و رشادت های زنان و دختران خرمشهری در پلاتو سینما مهر و ماه شوشتر روی صحنه است و کارگردانی ان را مجید اقبالی بر عهده دارد. 

بهرامی یاداور شد : خوشبختانه هم کارگردانان و هم بازیگردان و اکثریت عوامل این چهار نمایش از هنرمندان جوان و البته جویای نام شوشتر اند که در این سال ها نیز افتخارات بسیاری کسب کرده اند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر گفت: به غیر از این نمایش ها در سال جاری نمایش «مرگ تصادفی یک انارشیست» به کارگردانی ارزو کهوازی، نمایش طنز «شیپلو» به کارگردانی حسین نجف زاده، مجالس گروه تعزیه فدک به کارگردانی ساسان مددی و مجالس گروه تعزیه سلاسل به کارگردانی خلیل ضرغامپور نیز از جمله فعالیت های حوزه تئاتر شوشتر در سال جاری بود .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در پایان گفت: لازم است از حسین نجف زاده رییس انجمن هنرهای نمایشی شوشتر, شورای بازبینی به ویژه احمد نجوایی دبیر شورا و کفایت مدیریت تالارها و پلاتوها برای همکاری صادقانه در جهت رونق بخشیدن به حوزه ی تئاتر تشکر کنم و امید وارم با این روند و این همه ظرفیت و ورود جوانان مستعد، شاهد شکوفایی هر چه بیشتر حوزه ی نمایش در شهرستان شوشتر باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران