در حال بارگذاری ...
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جمع هنرمندان تئاتر مطرح کرد

تعمیر و تجهیز تالار آفتاب اهواز

رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه معاونین طی بازدید میدانی از مجموعه تالار آفتاب اهواز در جمع هنرمندان تئاتر اهواز حاضر و خواستار رسیدگی فوری به تالار آفتاب شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به همراه ناصر چنانی معاونت اداری و توسعه و منابع انسانی اداره کل، مجتبی رحیمی مدیر امور مالی، عباس حیدری مدیر بازرسی و شکایات روز یکشنبه 13 شهریورماه 1401 از مجموعه تالار آفتاب اهواز بازدید کردند با حضور در محل تمرینات نمایش هنرمندان تئاتر اهواز در جریان مشکلات و نارسایی های این مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار رضا کلاه کج مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر اهمیت تعالی هنر و تشویق هنرمندان و خواستار رسیدگی فوری به تعمیر و تجهیز تالار آفتاب شد.

وی همچنین با حضور در محل تمرینات گروه تئاتر آئین مردم و تماشای تمرینات سخت و فشرده بازیگران خاطرنشان کرد خوشبختانه هنرمندان بزرگ و کارگردان‌های بی‌شماری در مرکز استان فعال هستند.

در ادامه این دیدار ناصر چنانی معاون اداری و توسعه منابع انسانی با تکریم از هنرمندان شاخص بویژه مصطفی بوعذار کارگردان نمایش «رهسپار خیمه ها» اجرای این اثر در ۱۰ استان را شایسته تقدیر دانست.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران