در حال بارگذاری ...
توسط هیئت داوران در آئین اختتامیه جشنواره اعلام شد

معرفی برگزیدگان بخش مقاله و پژوهش چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول

برگزیدگان بخش مقاله و پژوهش چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول در آئین اختتامیه جشنواره معرفی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان آئین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول روز پنج شنبه 14 بهمن ماه 1400 ساعت 16 در تالار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول برگزار شد و برگزیدگان بخش مقاله و پژوهش این دوره از جشنواره با اعلام آراء هیئت داوران متشکل از ساسان شکوریان، لیلا جعفری و سعید گل گل مشخص و معرفی شدند.

آراء هیئت داوران بخش مقاله و پژوهش چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول توسط سعید گل گل به نمایندگی از هیئت داوران به شرح زیر اعلام شد:

تقدیر مقاله و پژوهش

لوح تقدیر به امیر شهبارزاده برای مقاله پژوهشی «کاربرد نظریه های تئاتر پداگوژیک در آموزش کودکان (مصرف بهینه آب) (با تاکید بر نمایشنامه ها ماموران ویژه)» از استان آذربایجان شرقی شهرستان بناب.

لوح تقدیر به محمدرضا خردمند برای مقاله پژوهشی «تاثیر نمایش بر کودکان مبتلا به اختلال اوتیسم» از استان خوزستان شهرستان دزفول.

برگزیدگان مقاله و پژوهش

رتبه سوم

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پانصدهزار تومان به علیرضا دهقانی برای مقاله پژوهشی «دراماتراپی از نگاه تئاتر و نقش فلسفه لحظه در تئاتر درمانی کودکان درخودمانده» از استان البرز شهرستان کرج.

رتبه دوم

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به عسل عصری ملکی برای مقاله پژوهشی «تجلی عناصر فرهنگ عامه در نمایش نامه های عروسکی کودکان» از استان البرز شهرستان کرج.

رتبه اول

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار، تندیس پرتقال طلایی و جایزه نقدی به مبلغ یک میلیون تومان به علیرضا داوری برای مقاله پژوهشی «بازی های نمایشی زنانه، یک الگوی نمایشنامه نویسی برای کودکان» از استان هرمزگان شهرستان بندرعباس.

هیئت داوران بخش مقاله و پژوهش: ساسان شکوریان، لیلا جعفری و سعید گل گل

 

چهاردهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری علیرضا چرخابی در دو بخش «نمایشنامه نویسی» و «مقاله و پژوهش» از 6 تا 14 بهمن ماه 1400 در شهرستان دزفول برگزار شد.




مطالب مرتبط

طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند
طی احکامی از سوی دبیر جشنواره انجام شد

هیئت انتخاب آثار پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول منصوب شدند

مهدی درویش، سیدعزیز آرین و سعید گل گل به عنوان هیئت انتخاب آثار بخش صحنه‌ای و خیابانی پانزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند.

|

نظرات کاربران