در حال بارگذاری ...
توسط گروه تئاتر کابوک

اجرای نمایش «طبقه زیرین خانه پدری» در شوشتر

نمایش «طبقه زیرین خانه پدری» نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان توسط گروه تئاتر کابوک در شوشتر به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در خوزستان، نمایش «طبقه زیرین خانه پدری» به نویسندگی علی حیدری و طیبه نیک آزاد و کارگردانی مصطفی اتابک و غلامرضا سیاهپور کاری از گروه تئاتر کابوک به عنوان نمایش برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 6 تا 16 بهمن ماه 1400 ساعت 17:30 در پلاتو مهر و ماه شهرستان شوشتر به روی صحنه رفت.

در این نمایش سیدجمالدین زواری، صفا شهرانی، مصطفی اتابک و مرضیه قربانی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

نمایش «طبقه زیرین خانه پدری» پیش از این در سی و سومین جشنواره تئاتر استان خوزستان شرکت کرد و موفق به کسب جوایز رتبه اول طراحی صحنه، رتبه دوم بازیگری زن، رتبه سوم بازیگری مرد، رتبه سوم نمایشنامه نویسی، رتبه دوم کارگردانی و نمایش برگزیده شده بود.

میلاد بهداروندی (آهنگساز و نوازنده)، محمد بندرپور (نوازنده)، کیمیا پورملکی (منشی صحنه)، سعید عرب زاده (نور)، عباس سقازاده شوشتری(طراح دکور)، هومان هادی زاده (طراح پوستر و بروشور و معاون گروه)، مولود انصاری(روابط عمومی) و مصطفی اتابک (سرپرست گروه).

علاقمندان جهت تهیه بلیت اینترنتی به سایت چهارسو به آدرس www.t4soo.com و برای تهیه بلیط حضوری به گیشه سینما مهر و ماه مراجعه و برای کسب اطلاعات با شماره تلفن های 09166148467 و 09160388467 تماس حاصل نمایند.

نمایش «طبقه زیرین خانه پدری» توسط گروه تئاتر کابوک، دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوشتر و ااره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر تولید و به روی صحنه رفت.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران