در حال بارگذاری ...
با اعلام دبیرخانه جشنواره مشخص شد

راهیابی نمایش «مصریه» از خوزستان به جشنواره تئاتر فجر

با اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر، نمایش «مصریه» از استان خوزستان به بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

به گزارش تئاتر خوزستان نمایش «مصریه» به نویسندگی لادن قناد و کارگردانی مهدی آشوغ از استان خوزستان شهرستان اندیمشک با نظر هیئت انتخاب و اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره تئاتر فجر به بخش غیررقابتی صحنه ای چهلمین جشنواره تئاتر فجر راه یافت.

با اعلام هیئت انتخاب بخش صحنه ای غیر رقابتی، تعداد 25 اثر نمایشی برای حضور در بخش غیررقابتی چهلمین جشنواره تئاتر فجر معرفی شده اند.

نمایش «مصریه» کاری از گروه تئاتر اری ترین شهرستان اندیمشک است که به سفارش انجمن هنرهای نمایشی ایران و اداره کل هنرهای نمایشی در قالب پروژه نخل سرخ تولید شده است.

نمایش «مصریه» نوشته لادن قناد و طراحی و کارگردانی مهدی آشوغ است که محسن خدادادی، رضا خدادادی، بنی جعفری، مازیار عبدی، میثم نجفوند، علی مهدی نیا، فروغ علیدادی و نازنین اسعدی در آن به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۱۴ تا ۲۶ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار می‌شود و اخبار آن در سایت fitf.ir  در دسترس است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

نظرات کاربران