در حال بارگذاری ...
در روز نخست جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک؛

سه نمایش «کوارتت پر»، «آذر اندوهبار» و «استرالیا» به روی صحنه رفتند

سه نمایش «کوارتت پر»، «آذر اندوهبار» و «استرالیا» در روز نخست بیست و هفتمین دوره جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک هر کدام در دو سانس به روی صحنه رفتند.

به گزارش تئاتر خوزستان، دبیر بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ با اعلام این خبر افزود: در نخستین روز جشنواره شنبه 20 آذرماه 1400، نمایش های «کوارتت پر» به نویسندگی سید صادق فاضلی و کارگردانی افشین سلطانی از کرمانشاه ساعت 16 و 18 در پلاتو استاد مهرآذین و نمایش «آذر اندوهبار» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی میثم ملازینل از قزوین ساعت 16 و 18 در پلاتو خانه هنر اندیمشک به روی صحنه رفتند.

علی بازگیر افزود: همچنین نمایش «استرالیا» به نویسندگی پیام لاریان و کارگردانی سید محمد هادی هاشم زاده از شیراز طی دوسانس 18 و 20 در سالن اصلی تالار خورشید اجرا شد.

وی ادامه داد: فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان اندیمشک برای نمایش «آذر اندوهبار» که به موضوع بمباران 4 آذرماه سال 1365 شهرستان اندیمشک اشاره دارد، به همراه هیئت داوران به تماشای این نمایش نشستند.

آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ روز سه شنبه 23 آذرماه 1400 در سالن اصلی تالار خورشید برگزار می شود.

 

بیست و هفتمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ اندیمشک به دبیری علی بازگیر از 20 تا 23 آذرماه 1400 در شهرستان اندیمشک استان خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

نظرات کاربران