در حال بارگذاری ...
همزمان با گرامیداشت هفته بسیج انجام شد؛

دیدار هنرمندان تئاتر با پیشکسوت رسانه و هنرهای نمایشی شوش

هم زمان با گرامی داشت هفته بسیج یادآور رشادت و حضور همه جانبه بسیج در جامعه، مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس خوزستان به همراه جمعی از هنرمندان به دیدار و عیادت عباس کرم الهی هنرمند پیشکسوت تئاتر و فعال رسانه شوش رفتند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، هم زمان با هفته بسیج مصطفی بوعذار هنرمند تئاتر و مدیر کانون تئاتر انقلاب و دفاع مقدس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، رضا طاهری مدیر کانون بسیج هنرمندان شوش، ناجی عباسی پیشکسوت تئاتر، ناجی چنانی عضو گروه جنه الحسین شوش به دیدار و عیادت عباس کرم الهی هنرمند بسیجی، پیشکسوت و سرپرست گروه تئاتر اندیشه شوش، فعال رسانه ای و عضو هیئت تحریریه درگاه تئاتر خوزستان رفته و از ایشان تقدیر و ستایش کردند.

در این دیدار که در منزل هنرمند بسیجی عباس کرم الهی انجام گرفت به پاس خدمات ارزنده و ماندگار این هنرمند ارزشمند ایشان مورد تفقد قرار گرفت.

عباس کرم الهی نویسنده و کارگردان گروه تئاتر اندیشه و مدیرمسئول پایگاه خبری شوش نیوز و عضو هیئت تحریریه درگاه تئاتر خوزستان به دلیل عارضه دیابت مدتی است که در بستر بیماری است. وی از هنرمندان خوشنام و فعال در عرصه هنر متعهد و ارزشی به شمار می رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران