در حال بارگذاری ...
در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر ارسباران انجام شد

تقدیر ویژه از هنرمندان خوزستانی نمایش خیابانی «درد پنهان»

پس از راهیابی و اجرای نمایش خیابانی «درد پنهان» به عنوان نماینده استان خوزستان به پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در آذربایجان شرقی مورد تقدیر ویژه نهاد ها و سازمان ها قرار گرفت.

به گزارش تئاتر خوزستان گروه نمایشی «آئین مردم» با دو نوبت اجرای خود در بوستان قاسم خان اهری و محوطه بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر مورد استقبال کم نظیر عموم شهروندان و پرستاران کادر درمان مواجه شد و معصومه عموری بازیگر این نمایش موفق به کسب عنوان بازیگر دوم بخش خیابانی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران شد.

در مراسم اختتامیه این جشنواره و در اقدامی شایسته، معصومه عموری بانوی هنرمند خوزستانی جایزه بازیگری خود را به پرستاران و شهدای مدافع سلامت کشور به ویژه استان خوزستان اهدا کرد.

معصومه عموری پس از کسب رتبه دوم بازیگری زن در حضور دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مدیران ارشد آذربایجان شرقی جایزه خود را به پرستان و شهدای مدافع سلامت کشور بویژه کادر درمان استان خوزستان اهدا کرد.

بنا به گزارش تئاتر خوزستان، گروه تئاتر آئین مردم با اجرای نمایش خیابانی «درد پنهان» به کارگردانی مصطفی بوعذار به موضوع ایثار و مقاومت پزشکان و پرستاران در مواجه با بحران کرونا پرداخته بود که با لوح تقدیر و هدایای نقدی از سوی مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، درمانگاه شبانه روزی شهر سالم و هیئت داوران مورد تقدیر ویژه قرار گرفت.




مطالب مرتبط

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

راهیان نور در امتداد فرهنگ و گنجینه غنی دفاع مقدس قرار دارد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان لازمه اثرگذاری جریان‌های فرهنگی را پیوست رسانه‌ای آن جریان عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب می‌شود علاوه بر اینکه آن جریان به مردم شناسانده و معرفی شود از تاثیرگذاری بیشتری نیز برخوردار باشد.

|

نظرات کاربران