در حال بارگذاری ...
با حضور هنرمندان تئاتر خوزستان و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی انجام شد؛

جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در چهارسو

مراسم جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه هنرهای نمایشی و تماشاخانه چهارسو برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، مراسم جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی هم زمان با 27 مارس 2021 و 7 فروردین 1400 با حضور هنرمندان تئاتر بهبهان و مسئولین شهری به صورت محدود و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی در آموزشگاه هنرهای نمایشی و تماشاخانه چهارسو شهرستان بهبهان استان خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان ضمن تبریک سال نو و تبریک روز ملی هنرهای نمایشی گفت: بسیار خوشحالم که در تقارن سال نو و روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در کنار هنرمندان تئاتر شهرستان بهبهان بزرگداشت این روز را گرامی می داریم و از تمامی هنرمندان تئاتر بهبهان که در سال گذشته با توجه به شرایط سخت بیماری کرونا به تولید تئاتر پرداختند و چراغ این هنر را در بهبهان روشن نگه داشته و با حضور در جشنواره های مختلف برای تئاتر بهبهان افتخارآفرینی کردند بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان در ادامه اظهار کرد: سال گذشته برای مجموعه هنرمندان و آموزشگاه های هنری سال بسیار سختی بود و ما در مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان بسیار تلاش کردیم تا با اعطای تسهیلات کرونا بتوانیم به حیات هنری هنرمندان، گروه های هنری و آموزشگاه های هنری شهرستان کمک کنیم.

شجاعی در خاتمه افزود: از ساسان شکوریان نائب رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی چهارسو که همواره و طی سال های متمادی مراسم روز جهانی تئاتر را در هفتم فروردین در شهرستان بهبهان برگزار کرده اند تشکر و قدردانی می کنم.

در پایان توسط مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان هنرکارت دو تن از هنرمندان تئاتر بهبهان به عنوان نمادین در این مراسم اهداء شد.

در ادامه این مراسم پیام روز جهانی تئاتر سال 2021 که توسط هلن میرن بازیگر تئاتر و سینمای انگلستان نوشته شده است توسط اورانوس شرافت بازیگر تئاتر شهرستان بهبهان قرائت شد.

در بخش بعدی مراسم جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی اجرای موسیقی توسط عنایت اله خادم بشیری نوازنده سه تار و آواز امیرمنصور صفوت اجرا شد که با استقبال بسیار خوب مخاطبان همراه شد.

در ادامه مراسم پیام روز ملی هنرهای نمایشی که توسط سعید پورصمیمی بازیگر تئاتر و سینما در سال 1400 نوشته شده است توسط اشکان لدنی بازیگر و کارگردان تئاتر بهبهان قرائت شد.

در بخش بعدی توسط ساسان شکوریان مدیر آموزشگاه هنرهای نمایشی و تماشاخانه چهارسو از علیرضا بهادری شهردار بهبهان، غلامحسین اولادی نائب رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان و مصطفی اسماعیلی بهبهانی سرپرست حوزه شهردار بهبهان به پاس حمایت هایشان از هنر تئاتر بهبهان و از عنایت اله خادم بشیری هنرمند تحصیلکرده تئاتر بهبهان به پاس سالها تلاش رای تئاتر بهبهان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد که لوح ها و هدایا توسط مهدی شجاعی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ساسان شکوریان تقدیم شد.

 

به گزارش تئاتر خوزستان مراسم جشن روز جهانی تئاتر در شهرستان بهبهان با سابقه ای بیش از بیست سال به همت ساسان شکوریان در روز هفتم فروردین هر سال در این شهرستان برگزار می شود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران