در حال بارگذاری ...
با اعلام آرا هیئت داوران در مراسم اختتامیه؛

برگزیدگان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول معرفی شدند

با اعلام هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول برگزیدگان این دوره از جشنواره با محوریت نمایشنامه نویسی معرفی شدند.

به گزارش تئاتر خوزستان شهرام کرمی، سیدحسین فدایی حسین و مرتضی سخاوت هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول پس از بررسی 42 نمایشنامه از استان های تهران، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، اردبیل و خوزستان و تعداد 10 نمایشنامه به عنوان کاندیدای دریافت جایزه، تعداد دو نمایشنامه را حائز رتبه تقدیر و تعداد 5 نمایشنامه را به ترتیب شایسته رتبه اول تا پنجم برگزیده معرفی کردند.

آرائ هیئت داوران سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به شرح زیر اعلام شد:

تقدیر:

هیئت داوران با توجه به قابلیت های نمایشی آثار ارائه شده دو نویسنده را شایسته تقدیر دانسته و با اهدا لوح تقدیر و تندیس جشنواره از تلاش و اثر این هنرمندان قدردانی می نماید.

1) هادی کیانی و محسن عمادی برای نمایشنامه «آورده اند که» از استان اصفهان شهرستان خمینی شهر

2) ایزد ایروانی برای نمایشنامه «زمین خوره» از استان خوزستان شهرستان دزفول

برگزیدگان:

برگزیده اول:

جایزه نمایشنامه برگزیده اول شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ شصت میلیون ریال به عقیل جماعتی برای نمایشنامه «2888» از استان بوشهر شهرستان خارک اهداء شد.

برگزیده دوم:

جایزه نمایشنامه برگزیده دوم شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ سی میلیون ریال به سمیرا سلیمانی فارسانی برای نمایشنامه «هدیه ای از رنگین کمان» از استان چهار محال و بختیاری شهرستان فارسان اهداء شد.

برگزیده سوم:

جایزه نمایشنامه برگزیده سوم شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال به سعید گل گل برای نمایشنامه «چی به چیه؟!» از استان خوزستان شهرستان دزفول اهداء شد.

برگزیده چهارم:

جایزه نمایشنامه برگزیده چهارم شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به لقمان بحرانی برای نمایشنامه «مهره مار» از استان بوشهر شهرستان دیّر اهداء شد.

برگزیده پنجم:

جایزه نمایشنامه برگزیده پنجم شامل دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ده میلیون ریال به مرضیه شریفی برای نمایشنامه «گلیتا: قهرمان عروسک ها» از استان اصفهان شهرستان اصفهان اهداء شد.

 

به گزارش تئاتر خوزستان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول به دبیری نادر سعادتی فرد با محوریت نمایشنامه نویسی روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران