در حال بارگذاری ...
توسط کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی انجام گرفت

تقدیر از گروه تئاتر خدام الزهرا (س) شهرستان کارون

در مراسم تقدیر از هنرمندان و عوامل فیلم کوتاه «غدیرنامه ولایت»، توسط مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی کشور از پیمان ترکاشوند کارگردان گروه تئاتر خدام الزهراء (س) تقدیر شد.

به گزارش تئاتر خوزستان محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیمان ترکاشوند سرپرست گروه تئاتر خدام الزهراء (س) شهرستان کارون به پاس تلاش در تولید نمایش دینی با اهداء لوح سپاس تقدیر کرد.

گروه تئاتر خدام الزهراء (س) طی سال های اخیر نمایش های دینی و مذهبی به مناسبت های مختلف در سطح شهرستان کارون تهیه و تولید و اجرا نموده است.

این گروه به تازگی با حضور هنرمندان با تجربه شهرستان کارون و هنرجویان جوان فیلم کوتاه «غدیر نامه ولایت» را با موضوع واقعه غدیر  در روستای جمال آباد شهرستان کارون تهیه و تولید نمود و پس از  انتشار گسترده با استقبال عموم مخاطبان روبرو شد و از سوی مدیر کانون تئاتر دینی با ارسال لوح سپاس از پیمان ترکاشوند تقدیر شد.

پیمان ترکاشوند رئیس انجمن هنرهای نمایشی شهرستان کارون است و با کمترین امکانات و حمایت ها هر ساله برنامه نمایشی ایام فاطیمه را اجرا می نماید.

این لوح توسط مصطفی بوعذار از هنرمندان تئاتر خوزستان به نمایندگی از دفتر کانون تئاتر دینی با حضور مدیران ومسئولین شهرستان کارون در حسینیه سجادیه کوت عبداله به پیمان ترکاشوند اهداء شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران