در حال بارگذاری ...
با هدف مقابله به شیوع بیماری کرونا؛

جشنواره مجازی نمایش های خانگی در رامهرمز برگزار می شود

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز از برگزاری جشنواره مجازی نمایش های خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران تئاتر از خوزستان، عبدالرضا باغ شیرین با اعلام این خبر گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز به همراه انجمن های فرهنگی هنری وابسته به خود با همکاری فرمانداری، شهرداری و بسیج هنرمندان رامهرمز، جشنواره مجازی نمایش های خانگی را با موضوعات عزم و اراده مردم در شکست کرونا، قرنطینه، شیوه های مبارزه و سرگرمی های خانگی و ناجیان خط مقدم (پرستاران) و حمایت های مردمی را برگزار می کند.

وی با اشاره به بخش های جشنواره اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را در قالب پرفورمنس (حرکات فرم نمایشی بدون کلام)، استندآپ کمدی، دابسمش، نقاشی(ویژه زیر 15 سال)، دابسمش و شعر طنز کرونایی به شماره 09376334320 در واتساپ ارسال کنند.

باغ شیرین به شرایط شرکت در جشنواره اشاره کرد و افزود: در بخش پرفورمنس موضوع می تواند آزاد و تایم فیلمبرداری باید حداکثر 7 دقیقه و آثار و نمایش ها باید با تلفن همراه ضبط شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز ادامه داد: صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی maziyaransari جهت رای گیری مردمی است.

باغ شیرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را 5 اردیبهشت سال جاری عنوان کرد و گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ذکرشده برای شرکت در جشنواره ارسال کنند. به 3 کلیپ برتر از نگاه مردم، جوایز نقدی اهدا می شود.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران