در حال بارگذاری ...
در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی استان خوزستان؛

نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» در رامهرمز به روی صحنه رفت

در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی در استان خوزستان، نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» از اهواز در پلاتو فرهنگ رامهرمز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر خوزستان، در راستای تبادل اجرایی گروه های نمایشی در استان خوزستان، نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مدام می خندید» به نویسندگی سیاوش عالیپور و کارگردانی سیدجاسم موسوی راد کاری از گروه تئاتر بابوشکا از 7 الی 9 شهریورماه 1398 ساعت 20:30 در پلاتو فرهنگ واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز به روی صحنه رفت.

در این نمایش فاطمه نژاد نیلی، سید جاسم موسوی راد، اتابک انوری، بهاره بصیری، نرگس نوری، یعقوب اسدی، تهمتن افتخاری، امین ظاهری، امید حاجتی، متین آقایی و آرام آقایی به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

در نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام می خندید» تعدادی از هنرمندان تئاتر رامهرمز حضور دارند که پیش از این در اهواز اجرای عمومی شد و در سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نیز حضور داشتند.

سایر عوامل نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام می خندید» عبارتند از: مهدی حسامی (دستیار کارگردان)،بهاره بصیری (منشی صحنه)، آرمین تدین (مدیر صحنه)، نگار چهرازی (عکاس)، داریوش روزبهانی، مهدی سیلاوی، علی نوری (اجرای دکور)، سارا بصیری (روابط عمومی)، شهلا موسوی (طراحی و دوخت لباس)، آلا حربی مقدم (افکتور)، رسول حق جو (طراح پوستر و بروشور)، نگار چهرازی (انتخاب موسیقی)، حسین سلامات (طراح و اجرای نور) و فاطیما حزباوی، علی موسوی (گریم).

نمایش «سرگذشت نابهنگام زنی که مُدام می خندید» توسط گروه تئاتر بابوشکا، دفتر انجمن هنرهای نمایشی رامهرمز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز به مدت سه شب در شهرستان رامهرمز به روی صحنه رفته است.




مطالب مرتبط

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران