در حال بارگذاری ...
رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان:

تئاتر خوزستان امروز حرکتش منطقی تر از دیروز است

رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان به مناسبت آغاز برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش پیامی را منتشر کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان به مناسبت برگزاری سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

در متن این پیام آمده است:

هنر تئاتر هنر چندین زبانه ست. بلیغ است در نمایاندن ظریف ترین اندیشه ها و عواطف بشری ست. اما در میان ما هنوز قدری ناشناخته است.

تئاتر نقطه شروع حضور تعقل است. پیشنهاد و راهکارهایی برای نجات انسانیت است. گفتگو را در بستری سراسر شعور پیشنهاد می دهد. درمان می کند مسیر آدمیت و انسانیت را، تئاتر همیشه در حال توسعه ست توسعه ی تفکر و تعقل و پیش تر از فردا را در راه جامعه ترسیم می کند و با بررسی ادبیات نمایشی جهان پی به این امر مهم خواهیم بود.

یک گام جلوتر از جامعه دیروز و جامعه فردا ست. تئاتر هرگز کهنه نمی شود و هر روزش تازه است همچون نسیم صبحگاهی که روزی دگر را نوید می دهد.

تئاتر خوزستان در فراز و نشیب های بی شماری بوده است. در سالیان سال حرکت کرده رو به جلو  داشته است. هر چند گاه تند و گاه کند اما امروز حرکتش منطقی تر از دیروز است و این نشان از برنامه ریزی دارد که آمیخته با منطق است و در منطقی به روش صحیح پیش می رود.

بزرگترین خانواده هنر در استان خوزستان متعلق به هنرمندان تئاتر خوزستان است که بی شک کشتی اندیشه و تعقل را به دوش می کشد.

سپاسمندم از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان و همکارانشان در معاونت هنری که توجه شگرفی به این حوزه نموده اند.

سپاسمندم از انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان که بی شک همراهی هیئت رئیسه با شورای راهبردی تئاتر توانسته به دستاوردهای مناسبی دست یابد.

 سپاسمندم از شورای سیاستگذاری و همچنین محمد یاقوت پور دبیر سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان که بی شمار وقت گذاشت تا احوال جشنواره احوال مفیدی باشد.

سپاسمندم از هنرمندان شهرستان شوش و همچنین از اعضای شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان.

حسین ذوالفقاری

رییس شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان

 

سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوتپور از 2 الی 5 شهریورماه 98 به میزبانی شهرستان شوش در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران