در حال بارگذاری ...
با حضور رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان و دبیر جشنواره؛

نشست هم اندیشی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در شهرستان شوش برگزار شد

نشست هم اندیشی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در خصوص پیشبرد اهداف جشنواره در محل پلاتو تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد.

به گزارش تئاتر خوزستان، نشست هم اندیشی سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در خصوص پیشبرد اهداف جشنواره با حضور حسین ذولفقاری مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان، محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و دبیر جشنواره، رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش، هیئت رئیسه دفتر انجمن هنرهای نمایشی شوش و هنرمندان تئاتر در محل پلاتو تالار نیایش شهرستان شوش برگزار شد.

در ابتدای این نشست رضا ذاکری سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش با اشاره به اینکه هنرمندان تئاتر شهرستان شوش از دلسوزترین و پرکارترین هنرمندان می باشند اظهار کرد: هنرمندان تئاتر شوش بدون هیچ چشم داشتی و اغلب با صرف هزینه هایی از جیب خویش سالیان سال است که در حال تولید گونه های مختلف نمایشی هستند و این شهرستان قطعاً با توجه به وجود ظرفیت و پتانسیل هایی بسیار مستعد و علاقه مند در زمینه تئاتر می تواند میزبانی خوب برای سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان باشد.

در ادامه حسین ذوالفقاری رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان بیان داشت: یکی از سیاست های کلی شورای راهبردی تئاتر استان خوزستان در چند سال اخیر علاوه بر هم افزایی حداکثری، تلاش بر این داشته که اکثر شهرستان های استان بتوانند میزبان این جشنواره باشند و لذا شهرستان شوش با توجه به قدمت و پیشینه  فرهنگی و هنری که بالاخص در تئاتر دارد، در اولویت های این امتیاز میزبانی قرار داشت .

حسین ذولفقاری افزود : در کنار برگزاری این جشنواره، برنامه های جنبی دیگری نظیر نمایشگاه عکس، کلاس های آموزشی و ... نیز برگزار خواهد شد.  

محمد یاقوت پور رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان و دبیر جشنواره نیز ضمن بیان اهمیت و حساسیت این رخداد مهم در شهرستان شوش، خواهان برگزاری یک جشنواره بی نظیر و در خور تئاتری های استان خوزستان در سایه همکاری و همدلی تمام هنرمندان و مسئولین شهرستان شوش شد.

محمد یاقوت پور افزود: کلیه امکانات سخت افزاری جهت تجهیز سالن ها و پلاتو های نمایش می بایست نهایتا تا پایان خردادماه انجام پذیرد و همچنین سایر خدماتی که قرار است در راستای برگزاری این جشنواره صورت گیرد مانند محل اسکان، کیفیت و امکانات سالن محل اجرای مراسم اختتامیه و ... باید با تشکیل هرچه سریعتر شورای سیاست گذاری جشنواره در شهرستان شوش فراهم شود.

در ادامه این نشست از سالن اصلی تالار نیایش و پلاتو های شهرستان شوش به جهت نیازسنجی و تکمیل نواقص بازدید به عمل آمد.

 

شایان ذکر است که سی و یکمین جشنواره تئاتر استان خوزستان به دبیری محمد یاقوت پور از یکم لغایت چهارم شهریور ماه 1398به میزبانی شهرستان شوش برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک
با حضور مسئولین استانی و پیشکسوتان و هنرمندان تئاتر انجام شد؛

رونمایی از فراخوان جشنواره بین‌المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک

از فراخوان بیست و هشتمین بین المللی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک با حضور مسئولان استانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان رونمایی شد.

|

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

پیام مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد»

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان، در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره نمایشنامه‌خوانی «فراق فرهاد» در شهرستان باغملک، ابراز امیدواری کرد این رویداد در سال آینده، به صورت گسترده‌تر برگزار شود.

|

نظرات کاربران