در حال بارگذاری ...
جمعی از هنرمندان تئاتر به همراه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

از هنرمند طنزپرداز تئاتر شوشتر عیادت کردند

جمعی از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوشتر و از محمود نجف زاده هنرمند عرصه تئاتر استان عیادت کردند.

به گزارش تئاتر خوزستان، در پی کسالت هنرمند طنز پرداز عرصه ی تئاتر شهرستان شوشتر، جمعی از هنرمندان انجمن هنرهای نمایشی و رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر با عیادت از این هنرمند با سابقه از نزدیک در جریان مداوای ایشان قرار گرفتند.

علی بهرامی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در این دیدار صمیمانه ضمن آرزوی سلامتی برای آقای محمود نجف زاده، ایشان را یکی از موفق ترین و مردمی ترین هنرمندان عرصه ی تئاتر طنز  دانستند و با اشاره به اینکه نشاندن گل لبخند بر لبان مردم کار بسیار سختی ست که از عهده ی خیلی ها بر نمی آید، فعالیت های درخشان آقای محمود نجف زاده را در جهت ایجاد شور و شادی در این سالها در بین مردم قابل تقدیر وستایش دانست.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شوشتر در ادامه با اشاره به خدمات شایسته ی آقای نجف زاده به فرهنگ و هنر استان و شهرستان، اظهار امیدوار ی کرد: با بهبودی جناب نجف زاده ان شاءالله باز هم ‌مردم  از وجود ایشان در برنامه های نمایشی بهره مند خواهند شد.

محمود نجف زاده هنرمند توانای تئاتر، تلویزیون، سینما و عضو گروه باران و یکی از باسابقه ترین هنرمندان عرصه ی تئاتر و نمایش های طنز شهرستان شوشتر است که در بین مردم از محبوبیت بالایی برخوردار است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران