در حال بارگذاری ...
مشاور هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

«طرح امید صادق» سال 1398 در فرهنگ و هنر خوزستان اجرا می شود

مشاور هنری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از اجرای برنامه ها و سیاست های فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سال ۹۸ با عنوان «طرح امید صادق» با راهبرد هفت گانه مقام معظم رهبری برای فصل جدید جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

به گزارش تئاتر خوزستان، حسین ذوالفقاری مشاور مدیر کل قرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در گفت و گو با تئاتر خوزستان گفت: با شعار فرهنگ و هنر پیشگام فصل جدید جمهوری اسلامی ایران با رویکرد راهکارها و راهبردهای هفت گانه ی ابلاغی مقام معظم رهبری، «طرح امید صادق» در سال ۹۸ برای اجرای برنامه ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اجرا می شود.

رئیس شورای راهبردی تئاتر خوزستان اظهار کرد: در حوزه تئاتر در ابتدای سال ۹۸ فراخوان طرح و ایده نمایشنامه و تولید و اجرا نمایش هایی با موضوع «طرح امید صادق» منتشر خواهد شد و آثار پذیرفته شده برای تولید مورد حمایت کامل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهند بود.

ذوالفقاری افزود: جزئیات کامل «طرح امید صادق» که از اردیبهشت ۹۸ شروع و تا دهه ی مبارک فجر سال ۱۳۹۸ ادامه خواهد یافت به زودی به صورت جامع اعلام خواهد شد.

مشاور مدیر کل در پایان گفت: این طرح در همه ی حوزه های فرهنگی و هنری در سال 1398 در استان خوزستان برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران