در حال بارگذاری ...
از سوی دبیر جشنواره؛

داوران اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان خوزستان معرفی شدند

مهدی درویش دبیر اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان خوزستان، داوران این جشنواره را معرفی کرد.

به گزارش تئاتر خوزستان، مهدی درویش دبیر اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان خوزستان اظهار کرد: هیئت داوران این دوره از جشنواره آقایان کورش سروش پور، بهزاد خیرالهی و مهدی آشوغ از تحصیلکردگان و هنرمندان مطرح تئاتر خوزستان هستند.

وی با اشاره به کیفیت مناسب نمایش‌های راه‌یافته به بخش نهایی جشنواره، اظهار کرد: اولین جشنواره ملی تئاتر مونولوگ استان خوزستان از روز چهارشنبه 12 الی جمعه 14 دیماه 97 با حضور 13 گروه نمایشی استان خوزستان به مدت 3 روز در شهرستان امیدیه برگزار خواهد شد.
درویش در پایان افزود: مراسم اختتامیه این جشنواره روز جمعه 14 دیماه 97 با حضور هنرمندان و مدیران هنری و مسئولان استانی در مجتمع باران شهرستان امیدیه برگزار می‌شود.

 

اولین جشنواره تئاتر مونولوگ استان خوزستان به دبیری مهدی درویش از 12 الی 14 دیماه 97 در شهرستان امیدیه برگزار می گردد.

 




مطالب مرتبط

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

هنرمندان خوزستانی، جوایز جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس را درو کردند

در آیین پایانی جشنواره تئاتر منطقه‌ای پارس، با معرفی دو نمایش «اول‌شخص مفرد» و «سایلنت، هملت، سایلنت» از خوزستان به چهل‌ودومین جشنواره تئاتر فجر، هنرمندان این استان، 16 جایزه اصلی و لوح تقدیر را هم در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی، دریافت کردند.

|

با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)
با انتشار جدول اجراها؛

اجرای شش نمایش از خوزستان در جشنواره منطقه ای پارس (شیراز)

بیست‌وهشتمین جشنواره تئاتر مناطق کشور منطقه‌ای پارس از پنجم تا هشتم دی در شهر شیراز استان فارس برگزار خواهد شد و شش نمایش صحنه ای و خیابانی از استان خوزستان در این جشنواره حضور دارند.

|

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران