در حال بارگذاری ...
عضو هیئت داوران بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ:

آموزش مقوله‌ای مهم برای رشد هنر نمایشی در کشور است

شهرام گیل آبادی از داوران مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ در اندیمشک گفت: آموزش مقوله‌ای مهم برای رشد هنر نمایشی در کشور است.

به گزارش تئاتر خوزستان، شهرام گیل آبادی از داوران مرحله نهایی بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ با بیان این مطلب گفت: ٤ آذر ماه نه تنها برای اندیمشک که برای تمام ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و اگر مسئولان به این جشنواره که با محوریت مقاوت و گرامیداشت این روز تاریخی برگزار می‌شود تاکید و توجه ویژه‌ای داشته باشند این جشنواره می‌تواند به یک برند جهانی تبدیل شود.

وی در ادامه آموزش را مقوله‌ای مهم برای رشد هنر نمایش دانست و گفت: این جشنواره باید به کارگاهی تخصصی برای ارتقای کیفیت کارهای نمایشی تبدیل شود.

گیل آبادی افزود: افزایش سطح امکانات، سالن و تجهیزات برگزاری این جشنواره باید مد نظر قرار گیرد همچنین می‌توان از توانمندی هنرمندان شرکت‌کننده در این جشنواره برای توسعه فکری در عرصه نمایش کشور بهره برد.

وی در پایان ضمن تقدیر از مهمان‌نوازی مردم خونگرم اندیمشک و حضور پرشور هنرمندان در این جشنواره گفت: جشنواره ملی تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک شایستگی این را دارد که توجه و امکانات بیشتری به آن تعلق گیرد.

 

بیست و چهارمین جشنواره ملی تئاتر لاله های سرخ از 6 الی 9 آذرماه 97 در تالار خورشید اندیمشک برگزار شد.




مطالب مرتبط

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد
رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان:

بخش‌هایی از جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ، بین‌المللی شد

محمد یاقوت‌پور، رئیس انجمن هنرهای نمایشی خوزستان، از اضافه شدن بخش بین‌المللی نمایشنامه‌نویسی و همچنین دعوت از گروه‌های نمایشی اقوام لر از کشور عراق به جشنواره تئاتر لاله‌های سرخ اندیمشک خبر داد.

|

نظرات کاربران