در حال بارگذاری ...
معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه جشنواره:

جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول جریان ساز است

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آیین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول این جشنواره را جریان ساز حوزه فرهنگ و هنر دانست.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر از خوزستان، ناصر چنانی معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول که روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 در محوطه باز مجتمع فرهنگی سینمایی شهرستان دزفول برگزار شد ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم (ص) گفت: سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان بخش های زیادی به همراه می آورد و این می تواند جریان ساز در زمینه فرهنگ و هنر باشد.

ناصر چنانی در ادامه اظهار کرد: در این جا از مسئولین و مردم شهرستان دزفول که از این رویداد حمایت کردند و به اندوخته های آن افزودند تشکر می کنم و نیک می دانیم که دزفول می تواند میزبان خوبی برای رویدادهای بزرگ باشد.

معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره تصریح کرد: بی شک همه ما دلیل این که این دوره از جشنواره با محوریت نمایش نامه نویسی برگزار شد را می دانیم و کاملا مشخص است اما حضور این ویروس باعث توقف این جشنواره نشد و با بخش نمایش نامه نویسی در گستره ملی برگزار شد.

چنانی در ادامه گفت: نمایشنامه نویسی مقوله بسیار مهمی در هنر تئاتر است و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد. چه کسانی که می نویسند چه کسانی که داوری می کنند و چه هر کسی که سهمی در این رویداد دارد باید به نمایشنامه نویسی توجه خاص کند.

ناصر چنانی اظهار کرد: از طرف خودم و جناب دکتر جوروند مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از همه همکارانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول و هنرمندان در ستاد جشنواره به خاطر برگزاری این رویداد فاخر تشکر می کنم و تبریک می گویم که دست به دست هم دادیم تا چنین رویدادی در این شرایط به این ایستگاه آخر برسد. ما در طول دوره های قبل شاهد پویایی نشاط و امید در این جشنواره بودیم و در این دوره که البته با وجود بیماری کرونا برگزار شد بسیار خوب مدیریت شد و باز به نوعی شاهد این پویایی بودیم.

چنانی در پایان ضمن تبریک سال جدید گفت: از حمایت های جناب دگتر جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از این جشنواره تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این رویداد همیشه به نحوه عالی همراه برگزار شود و پیشنهاد می دهم که بلافاصله بعد از پایان این دوره از جشنواره، ستاد برگزاری جشنواره به فکر فراخوان دوره بعد باشد و از همین الان کارها را آغاز کنیم تا سال دیگر با عظمی بیشتر گامی بزرگتر برای بهتر برگزار شدن آن برداریم و جناب آقای دکتر جوروند و مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همیشه از این رویداد مهم نمایشی حمایت کرده و برای دوره های بعد نیز دست از حمایت نمی کشیم.

به گزارش تئاتر خوزستان سیزدهمین جشنواره ملی تئاتر کودک و نوجوان مهر دزفول با محوریت نمایشنامه نویسی به دبیری نادر سعادتی فرد روز پنج شنبه 21 اسفندماه 1399 با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران