در حال بارگذاری ...
در دومین روز از بیست و نهمین جشنواره استان خوزستان؛

نمایش «زیر زمین» از شهرستان دزفول در پلاتو تالار آفتاب به روی صحنه می رود

در دومین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر خوزستان نمایش «زیر زمین» از شهرستان دزفول در پلاتو استاد لاریان تالار آفتاب اهواز بر روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره استان خوزستان، دومین نمایش روز دوم بیست و نهمین جشنواره خوزستان نمایش «زیر زمین» کاری از گروه نمایشی هدی به نویسندگی آرش عباسی و کارگردانی محمد نادر پور و ایمان میرزایی لست که ساعت 18:30 در پلاتو لاریان تالار آفتاب اهواز به روی صحنه می رود.

این اثر که پیشتر در از تاریخ 11مرداد ماه به مدت ده شب در مجتمع فرهنگی سینمایی دزفول به روی صحنه رفته بود، دومین نمایشی ست که در روز نهم شهریور ماه1396 در روز دوم بیست و نهمین جشنواره استانی خوزستان در پلاتو لاریان تالار آفتاب به روی صحنه می رود.

در این نمایش علی بیدلی، فروغ جلالی، مصطفی کالک بر و مریم قنبر به عنوان بازیگر ایفای نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش عبارتند از: احسان قانعی (آهنگساز)، سحر بهزادی(آوا)، علی رضا عالمی ( نور پرداز)، مریم قنبر (مدیر و منشی صحنه).


بیست و نهمین جشنواره استانی خوزستان از 8الی11شهریور ماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری ست.

 

 

خبر: مریم مقدم




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران