در حال بارگذاری ...
در دومین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان؛

نمایش «رقص گیس ها در باد» از سوسنگرد در تالار آئینه به روی صحنه می رود

در دومین روز بیست و نهمین جشنواره استان خوزستان نمایش «رقص گیس ها در باد» از سوسنگرد در تالار آئینه اهواز به روی صحنه می رود.

به گزارش تئاتر خوزستان و به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نمایش در دومین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان نمایش «رقص گیس ها در باد» به نویسندگی داود پارسا و کارگردانی مریم طرفی کاری از گروه ازهارد شهرستان سوسنگرد به روی صحنه می رود.

«رقص گیس ها در باد» که پیشتر در تاریخ 20 الی 25 مردادماه 1396 ساعت 21 در سالن شماره یک ارشاد سوسنگرد به روی صحنه رفته بود، در دومین روز از بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان در تاریخ  نهم شهریور ما 1396ساعت 17 در تالار آئینه اهواز به روی صحنه می رود.

مریم طرفی کارگردان این اثر نمایشی در یادداشتی در خصوص برگزاری جشنواره تئاتر استان خوزستان نوشت: درون هر کودکی، هنرمندی است که با او متولد می شود. مسئله این است که چگونه پس از اینکه بزرگ شد، هنرمند باقی بماند.

در این نمایش ولید حردانی، سیدرضا خرسانی، نوال وائلی، آمنه حلفی، مصطفی شبیبی، زینب چلداوی، مریم طرفی، یونس سیاحی، خدیجه مسلمی و عادل حردانی به ایفای نقش می پردازند و عوامل نمایش عبارتند از:عادل مزرعه و سیدجمیل  سید عبودی (موسیقی)، میعاد سیلاوی (طراحی دکور) و قاسم سعیداوی (نور).

 

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان خوزستان از 8 الی 11 شهریورماه 1396 به دبیری ناصر چنانی در شهرستان اهواز در حال برگزاری است.

 

 

خبر: مریم مقدم

 




مطالب مرتبط

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر خوزستان برگزیدگان خود را شناخت

آیین پایانی سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر استان خوزستان جمعه 3 آذر 1402 برگزار شد و در بخش صحنه‌ای نمایش‌های «اول‌شخص مفرد» به کارگردانی مهدی آشوغ از اندیمشک، نمایش «سایلنت هملت؛ سایلنت» به کارگردانی میلاد هارونی از اهواز و نمایش «رسم‌الخط» به کارگردانی ایوب بختیاری از اهواز؛ ...

|

نظرات کاربران